ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ-ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ

Παιδί & Τιμωρία: Είναι τελικά ωφέλιμη; Τι μπορούν να κάνουν εναλλακτικά οι γονείς;

Έχει αποδειχθεί επιστημονικά πως η τιμωρία δεν ωφελεί ουσιαστικά το παιδί και δεν του προσφέρει τίποτα το διδακτικό, και κυρίως η σωματική τιμωρία. 

Αντιθέτως δημιουργεί στο παιδί συναισθήματα θυμού,

Εύκολες ασκήσεις/παιχνίδια λεπτής κινητικότητας

Τα παιδιά πρέπει να κάνουν ασκήσεις λεπτής κινητικότητας από την προσχολική ηλικία, έτσι ώστε να είναι έτοιμα όταν ξεκινήσουν την εκμάθηση γραφής.

Πλαίσιο δράσεων του Ινστιτούτου Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης

Συμμετοχή του ΙΜΕΓΕΕ σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα επιμόρφωσης και έκδοση ηλεκτρονικού επιστημονικού περιοδικού

Η συχνή χρήση οθονών από τους μαθητές Δημοτικού επηρεάζει αρνητικά τις σχολικές επιδόσεις τους

Η πολύωρη παρακολούθηση τηλεόρασης και χρήση υπολογιστών ή άλλης ηλεκτρονικής συσκευής από τα παιδιά που πάνε στο Δημοτικό, συνδέεται με χαμηλότερες σχολικές επιδόσεις, σύμφωνα με μια νέα έρευνα Αυστραλιανών επιστημόνων.

With Safety in Mind, Schools Take Classes Outdoors

There are plenty of logistics to consider, but educators say outdoor classes keep kids and teachers safer—and provide much-needed fresh air.

Sara Allis’ fourth-grade classroom looks pretty nontraditional this year: For several periods each day, her students are now scattered throughout a clearing in the Maine woods, sitting atop five-gallon buckets spread six feet apart.