ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ-ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ

Εντάσσοντας το παιχνίδι στη θεραπεία

Η θεραπεία με βάση το παιχνίδι είναι ιδανική για να κεντρίσουμε την προσοχή του παιδιού και να φτιάξουμε μνήμες που ξεπερνούν τα στενά όρια της συνεδρίας.

Αυτές οι αξιομνημόνευτες στιγμές υποστηρίζουν τη μάθηση και τη μνήμη και είναι απαραίτητες ειδικά όταν οι θεραπευτικές συνεδρίες δε γίνονται συχνά.

Το παιχνίδι είναι ευέλικτο, επεισοδιακό, έμμεσο και εστιάζει στη διαδικασία. Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού το παιδί συμμετέχει ενεργά και κινητοποιείται ενδογενώς.

Μάθηση και η Θεωρία της Πολλαπλής Νοημοσύνης

Πριν από λίγα χρόνια ένας άνθρωπος άλλαξε την εικόνα της διδασκαλίας και την εικόνα της Εκπαίδευσης στον κόσμο.

Ο Howard Gardner «είναι αμερικανός ερευνητής, καθηγητής Ιατρικής και Νευρολογίας στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου της Βοστόνης, καθηγητής μάθησης στο Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ, γνωστικός και αναπτυξιακός ψυχολόγος. Ο Gardner διατύπωσε αυτή τη θεωρία (της πολλαπλής νοημοσύνης) ύστερα από έρευνες που διεξήγαγε πάνω στη γνωστική ψυχολογία, ψυχομετρία, νευρολογία, φυσιολογία και ανθρωπολογία.» 

Ιδέες για την αύξηση της πίεσης στο μολύβι

Πολλά παιδιά αντιμετωπίζουν δυσκολίες με την άσκηση επαρκούς πίεσης στο μολύβι όταν γράφουν.

2 Απριλίου – Παγκόσμια Ημέρα Ενημέρωσης για τον Αυτισμό

Από την 1η Νοεμβρίου 2007, με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ, καθιερώθηκε να γιορτάζεται κάθε χρόνο η Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού στις 2 Απριλίου, αρχής γενομένης από το 2008.

ΔΕΠΥ και Κατάχρηση Ψηφιακού Παιχνιδιού: Μια Ακαταμάχητη Έλξη

Τα παιδιά με ΔΕΠΥ (Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής ή/και Υπερκινητικότητας)