ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ-ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ

Πώς να βάλουμε όρια και κανόνες στο παιδί;

Το παιδί από πολύ νωρίς χρειάζεται τα όρια και τους κανόνες, γιατί το βοηθούν να καταλάβει τι είναι επιτρεπτό και τι όχι, επιπλέον του παρέχουν ένα αίσθημα ασφάλειας και όχι ταπείνωσης.

Μεγαλώνοντας, θα αναπτύξει αισθήματα υπευθυνότητας και σεβασμού προς τους άλλους ανθρώπους.

Ο Δήμος Πατρέων φτιάχνει Κέντρο Φροντίδας για Άτομα με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος

Το έργο χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ)

Τη διεξαγωγή ανοικτής ηλεκτρονικής διαδικασίας, διακηρύσσει ο δήμαρχος Πάτρας Κώστας Πελετίδης για την ανάθεση της σύμβασης του έργου ανέγερσης νέας διώροφης οικοδομής,

Προσκόλληση στην τηλεόραση και προσχολική ηλικία

Πολλές φορές τα παιδιά μοιάζουν να έχουν ξεχάσει τι χρώμα έχει ένας κήπος ή να μην θέλουν να πάνε μια βόλτα στο πάρκο ή την παιδική χαρά. Οι συζητήσεις τους περιορίζονται μόνο σε τηλεοπτικά προγράμματα και στο τι βλέπουν στην τηλεόραση ή σε έναν υπολογιστή.

Πολλοί γονείς παρατηρούν το φαινόμενο τα μικρά παιδιά να βρίσκουν ενδιαφέρον μόνο στο να παρακολουθούν τηλεόραση. Από την ώρα που θα ξυπνήσουν το πρωί, αλλά και κατά τη διάρκεια της ημέρας η μόνη τους επιθυμία είναι να κάθονται μπροστά στην τηλεόραση.

ΔΕΠΥ – 5 απλές συμβουλές για να βελτιωθεί η συγκέντρωση του παιδιού

Κάποιες φορές είναι πραγματική πρόκληση για ένα παιδί με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής ή/και υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) να συγκεντρωθεί σε κάτι.

Σας δίνουμε 5 εύκολες και διασκεδαστικές στρατηγικές που θα ενισχύσουν τη συγκέντρωση του μικρού σας.

Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες: Ποια είναι τα κύρια χαρακτηριστικά που μπορούν γονείς και εκπαιδευτικοί να παρατηρήσουν;

Οι ειδικές μαθησιακές δυσκολίες αναφέρονται σε μια ανομοιογενή ομάδα διαταραχών.

Γεγονός που σημαίνει ότι κάθε παιδί με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες είναι μοναδικό κι έχει τα δικά του μοναδικά χαρακτηριστικά. Η συχνότητα εμφάνισης κι η ένταση των συμπτωμάτων διαφέρει από άτομο σε άτομο.