ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ-ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ

Πολυαισθητηριακές Τεχνικές για δυσκολίες ανάγνωσης και γραφής

Έχει διαπιστωθεί ότι η πολυαισθητηριακή μέθοδος έχει θετικά αποτελέσματα στους μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες, καθώς χρησιμοποιεί όλες τις αισθητηριακές οδούς(ακουστική,οπτική,κιναισθητική).

Διήγηση ιστοριών: ενθαρρύνοντας την προφορική και γραπτή αφήγηση

Η αφήγηση είναι η διήγηση ιστοριών. Είναι ένας από τους πολλούς τρόπους επικοινωνίας που χρησιμοποιείται καθημερινά καθώς αλληλοεπιδρούμε ο ένας με τον άλλο.

Αυτοματοποίηση: Το κλειδί για μία επιτυχημένη θεραπεία ομιλίας.

Έχετε δοκιμάσει να κόψετε το τσιγάρο; Να σταματήσετε να τρώτε τα νύχια σας; Να διαβάζετε περισσότερο και να βλέπετε λιγότερη τηλεόραση; Οι άνθρωποι συνήθως αντιστεκόμαστε σε τέτοιου είδους αλλαγές γιατί μας κάνουν να νιώθουμε άβολα. Κάπως έτσι συμβαίνει όταν παρεμβαίνουμε για να αλλάξουμε μια διαταραχή ομιλίας.

Πώς εκδηλώνονται οι δυσκολίες σίτισης;

Η σίτιση είναι μια πολύπλοκη διαδικασία που απαιτεί αλληλεπίδραση του κεντρικού και του περιφερικού νευρικού συστήματος, του στοματοφαρυγγικού μηχανισμού, του καρδιοπνευμονικού συστήματος και του γαστρεντερικού συστήματος, με υποστήριξη από τις κρανιοπροσωπικές δομές και το μυοσκελετικό σύστημα. 

2 Ασκήσεις Συγκέντρωσης για παιδιά με ΔΕΠΥ

Άσκηση 1 Μindfulness Συγκέντρωσης για παιδιά με ΔΕΠ-Υ: ” Άγγιξε και κούνησε”