ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ-ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ

Κινητική ανάπτυξη και κινητική καθυστέρηση: Τρόποι υποστήριξης εάν το παιδί αργεί να περπατήσει.

Την αδρή κινητικότητα που περιλαμβάνει μεγάλες κινήσεις όπως είναι η μετατόπιση, το μπουσούλιμα και η στήριξη στην όρθια θέση που επιτυγχάνονται με τον συντονισμό κεφαλιού, κορμού, άκρων και την λεπτή κινητικότητα που αφορά ικανότητες που ασκούμε με τα χέρια, την παλάμη, τα δάκτυλα σε συνεργασία με τα μάτια.

Σχολικός εκφοβισμός: Τα σημάδια στο παιδί – Τρόποι παρέμβασης.

Ο σχολικός εκφοβισμός, ή αλλιώς bullying είναι ένα συχνό φαινόμενο που προκαλεί μεγάλο άγχος τόσο στα ίδια τα παιδιά-θύματα όσο και στους γονείς, που αντιμετωπίζουν συχνά το φόβο και την άρνηση του παιδιού τους να πάει στο σχολείο. Ερευνητές εκτιμούν ότι το 20 με 30% των νεαρών έφηβων μαθητών έχουν εμπλακεί σε τέτοιες επιθετικές συμπεριφορές είτε ως θύτες είτε ως θύματα.

Αυτισμός & Στερεοτυπίες – Τι είναι τελικά & πώς μπορούμε να παρέμβουμε;

Τι είναι οι στερεοτυπίες;

Σύμφωνα με το DSM-5, οι στερεότυπες κινήσεις συμπεριλαμβάνονται στα κριτήρια διάγνωσης της Διαταραχής του Φάσματος του Αυτισμού: «Στερεότυπες ή επαναλαμβανόμενες μηχανικές κινήσεις, στερεοτυπική ή επαναλαμβανόμενη χρήση αντικειμένων ή λόγου»

Τα 9 είδη νοημοσύνης του Gardner: Πώς να τα ανακαλύψετε και πώς να τα εξελίξετε στο παιδί

Το 1983 ο Howard Gardner, Αμερικανός ερευνητής, καθηγητής Ιατρικής και Νευρολογίας στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου της Βοστόνης, καθηγητής μάθησης στο Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ, γνωστικός και αναπτυξιακός ψυχολόγος, ανέπτυξε μία θεωρία που έμελλε να φέρει τα πάνω-κάτω σε όσα μέχρι τότε γνωρίζαμε για την ανθρώπινη νοημοσύνη.

20 “κόλπα” για να μάθει καλύτερα το παιδί με δυσλεξία και ειδικές μαθησιακές δυσκολίες

Όταν καλείσαι να διδάξεις ένα παιδί με Δυσλεξία/ειδικές μαθησιακές δυσκολίες πρέπει να γίνεσαι δημιουργικός. Πολλές φορές απαιτούνται ενισχυμένες δεξιότητες. Χρειάζεται υπομονή, επιμονή και αρκετός αυτοσχεδιασμός. Ως θεραπευτής και ειδικός παιδαγωγός πρέπει να βρίσκεσαι σε ετοιμότητα για να αντιμετωπίσεις αποτελεσματικά την έλλειψη ενδιαφέροντος και την άρνηση του παιδιού με μαθησιακές δυσκολίες που είναι ήδη επιβαρυμένο από ένα σύστημα εκπαίδευσης που δεν του ταιριάζει.