ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ-ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ

Οι μαθησιακές ανάγκες των παιδιών με ήπια νοητική υστέρηση

Ο προσδιορισμός του τι ακριβώς συμβαίνει με τη γνωστική διαδικασία στα άτομα με νοητική υστέρηση και τι είναι εκείνο που δυσκολεύει τη μάθηση αποτελεί αντικείμενο πολλών ερευνών.

3 τρόποι με τους οποίους η ζωγραφική μπορεί να αποφορτίσει τους μαθητές από το σχολικό άγχος

Όλοι οι μαθητές ανεξαρτήτως ηλικίας παρουσιάζουν σε κάποια φάση της καθημερινότητάς τους σημάδια άγχους.

Η συμβολή του παιχνιδιού στην ανάπτυξη του λόγου του παιδιού

Πολλοί είναι οι γονείς που ρωτάνε πώς μπορούν να βοηθήσουν το παιδί τους στην ανάπτυξη του λόγου του, ακόμα και από τον πρώτο καιρό της γέννησης του. Ένας πολύ εύκολος αλλά τόσο εποικοδομητικός τρόπος είναι να παίζουμε μαζί του!

Τα θετικά χαρακτηριστικά των παιδιών με ΔΕΠΥ

Συνήθως διαβάζουμε και αναλύουμε όλα τα αρνητικά που συνυπάρχουν με τη διάσπαση προσοχής, όλες τις δυσκολίες που έχουν τα παιδιά σε σχέση με το σχολείο και την καθημερινότητα τους.