ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ-ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ

Οι εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών με μερική ή ολική απώλεια όρασης

Οι εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών με μερική ή ολική απώλεια όρασης είναι ουσιαστικά οι ίδιες με εκείνες που ισχύουν για όλους τους μαθητές και ενδεικτικά παραπέμπουν στην επικοινωνία, στις κοινωνικές δεξιότητες, στις δεξιότητες καθημερινής διαβίωσης, στην κινητικότητα και τον προσανατολισμό, στις ακαδημαϊκές γνώσεις.

Αναπτυξιακή διαταραχή κινητικού συντονισμού: Τι είναι και πού οφείλεται;

Η διαταραχή του κινητικού συντονισμού μπορεί να οφείλεται σε κληρονομικά ή περιβαλλοντικά αίτια ή και σε συνδυασμό και των δύο αυτών παραγόντων.

Οι μαθησιακές ανάγκες των παιδιών με ήπια νοητική υστέρηση

Ο προσδιορισμός του τι ακριβώς συμβαίνει με τη γνωστική διαδικασία στα άτομα με νοητική υστέρηση και τι είναι εκείνο που δυσκολεύει τη μάθηση αποτελεί αντικείμενο πολλών ερευνών.

3 τρόποι με τους οποίους η ζωγραφική μπορεί να αποφορτίσει τους μαθητές από το σχολικό άγχος

Όλοι οι μαθητές ανεξαρτήτως ηλικίας παρουσιάζουν σε κάποια φάση της καθημερινότητάς τους σημάδια άγχους.