ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ-ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ

Εφημερίδα FreeSunday: Πώς και μέχρι πότε μπορούν οι γονείς να βοηθούν το παιδί στη μελέτη;

Σημαντικό ρόλο στην εκπαίδευση του παιδιού, πέρα από το σχολείο, διαδραματίζουν και οι γονείς. Καλούνται να υποστηρίξουν και να βοηθήσουν τα παιδιά τους στη μελέτη στο σπίτι. Δεν είναι λίγες όμως οι φορές που αυτή η βοήθεια δημιουργεί προβλήματα και γεννά ερωτήματα στους γονείς για το πώς και μέχρι πότε είναι σωστό να βοηθούν τα παιδιά τους να προετοιμαστούν για την επόμενη μέρα στο σχολείο.

Άγχος για το διάβασμα: Συμπτώματα & Τρόποι Αντιμετώπισης

Ως ενήλικες πολλές φορές έχουμε την άποψη ότι τα παιδιά ζουν σε έναν κόσμο ανέμελο, απαλλαγμένο από στεναχώριες και άγχος. Άποψη που φυσικά δεν ισχύει. Στην πραγματικότητα ισχύει το ακριβώς αντίθετο.

Νευροψυχολογική θεραπευτική αντιμετώπιση της δυσλεξίας

Στη σύγχρονη έρευνα, τέσσερα είναι τα κυριότερα νευροψυχολογικά πρότυπα θεραπείας της δυσλεξίας. Το μοντέλο της έμμεσης άσκησης του εγκεφάλου της Ayres (1972) περιλαμβάνει κυρίως αισθητικο-κινητικές τεχνικές που βοηθούν στη δραστηριοποίηση υποφλοϊικών και φλοϊικών δομών του εγκεφάλου.

Θα πρέπει τα συναισθήματα να διδάσκονται στα σχολεία;

Ενώ η σημασία της συναισθηματικής εκπαίδευσης είναι αναγνωρισμένη, γιατί παραμένει αποκομμένη από τις μαθητικές τάξεις;

Κρίσεις Πανικού: Απειλή ή Ευκαιρία;

Όλο και πιο συχνά, παρατηρούμε άτομα να απευθύνονται στον θεραπευτή ακόμη και από την πρώτη τηλεφωνική επαφή, φέρνοντας ως αίτημα κάτι πολύ συγκεκριμένο, ακλόνητο  και αδιαπραγμάτευτο: κρίση πανικού. Ο όρος έχει φτάσει να χρησιμοποιείται πλέον συχνά στην καθομιλουμένη, ενώ είναι εντυπωσιακό το ότι με μία απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο βρίσκει κανείς πληθώρα πληροφοριών γύρω από την φύση και αντιμετώπιση του πανικού, όπως επίσης σεμινάρια, άρθρα, βιωματικές ασκήσεις, κλπ.