Κατά τη διάρκεια της σίτισης η στοματική κοιλότητα λαμβάνει πολλές πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τη γεύση, την υφή και τη θερμοκρασία των φαγητών. Η θέση της υπερώας σχετίζεται άμεσα με την επεξεργασία αυτών των πληροφοριών, ενώ η λανθασμένη
Η ΔΕΠΥ (Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής - Υπερκινητικότητα) είναι μια από τις πιο συχνές συμπεριφορικές διαταραχές και η συχνότερη νευροαναπτυξιακή διαταραχή της παιδικής ηλικίας. Η αναλογία αγοριών προς κορίτσια κυμαίνεται από 3:1 έως 5:1.
Μπορούν τα παιδιά μας να μπουν στη θέση του άλλου, του κάθε άλλου ανθρώπου που είναι δίπλα τους; Μπορούν αποτελεσματικά να καλλιεργήσουν τις διαπροσωπικές σχέσεις τους πάνω στην εκτίμηση, τον αμοιβαίο σεβασμό, την κατανόηση της μοναδικότητας της ετερότητάς μας; Δύνανται να κατανοούν τα συναισθήματα και τον ψυχικό κόσμο του πλησίον τους; Δυστυχώς, ενώ πρόκειται για μια ικανότητα που διαθέτουμε όλοι οι άνθρωποι, αρκετοί την αγνοούμε και γι’ αυτό παραμένει αναξιοποίητη, ενώ δεν την διδάσκουμε επαρκώς στα παιδιά.
Η παροχή υποστηρικτικών υπηρεσιών στο κολλέγιο-πανεπιστήμιο, αυξάνει δραματικά τις πιθανότητες επιτυχίας για τους φοιτητές με ΔΕΠ-Υ (Διαταραχή . Ωστόσο, πολλοί φοιτητές αρχικά κατά τη μετάβασή τους στο κολλέγιο επιλέγουν να μην αποκαλύψουν τη μαθησιακή τους ιδιαιτερότητα, ούτε να ζητήσουν βοήθεια.
Μέχρι τις δεκαετίες του 80’, η φυσική αγωγή στα προγράμματα παρέμβασης των αυτιστικών παιδιών ήταν ελάχιστη.