ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ-ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ

Thoughts on technology and education

Challenges of using technology in education,

Πώς συνδέονται οι Διαταραχές Ύπνου με τη ΔΕΠΥ

Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής ή/και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ), 

Κανένα παιδί με αναπηρία εκτός σχολείου – Άμεση ανάγκη η μετάβαση στη συμπεριληπτική εκπαίδευση

Αναλυτική επιστολή με τα αιτήματα του χώρου της Παιδείας απέστειλε η ΕΣΑμεΑ στην υπουργό Παιδείας Ν. Κεραμέως, ζητώντας άμεση συνάντηση προκειμένου να τεθούν οι βάσεις για έναν ουσιαστικό και γόνιμο διάλογο,

Αναπτυξιακοί φόβοι και άγχος αποχωρισμού: πότε το άγχος αποχωρισμού γίνεται διαταραχή

ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΙ ΦΟΒΟΙ ΚΑΙ ΑΓΧΟΣ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΟΥ

Οι φόβοι στην ηλικία των 1-4 ετών συνδέονται με τον έλεγχο που έχει ή δεν έχει ένα παιδί απέναντι σε μία κατάσταση που μοιάζει απειλητική. Είναι φόβοι που χαρακτηρίζουν την ανάπτυξη του παιδιού και είναι αναμενόμενοι.

Πώς διαβάζουμε στα παιδιά ένα βιβλίο: ιδέες, παραλείψεις, επιλογές

Υπάρχουν πλέον πάρα πολλές έρευνες που καταδεικνύουν πόσο σημαντική είναι η ανάγνωση βιβλίων σε παιδιά ήδη από την βρεφική τους ηλικία.