ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ-ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ

Ο Κ.Π.ΚΑΒΑΦΗΣ ΣΕ ΓΡΑΦΗ BRAILLE

Ο Κ.Π.ΚΑΒΑΦΗΣ ΣΕ ΓΡΑΦΗ BRAILLE

To Αρχείο Καβάφη του Ιδρύματος Ωνάση σε συνεργασία με το Κέντρο Αποκατάστασης και Εκπαίδευσης Τυφλών (ΚΕΑΤ) προχώρησαν στην έκδοση ποιημάτων του Κ. Π. Καβάφη σε γραφή Braille.

Σκοπός της πρωτοβουλίας είναι η δημιουργία μιας έκδοσης αναφοράς η οποία θα χαράξει το δρόμο για ανάλογες πρωτοβουλίες. Η κίνηση αυτή έρχεται να αναπληρώσει σε μερικό βαθμό την έλλειψη βιβλίων ποίησης για μη βλέποντες. Τα αντίτυπα θα διατεθούν σε βλέποντες και μη-βλέποντες από τη Στέγη και το ΚΕΑΤ. 

 

Με αφορμή το Έτος Καβάφη και την απόκτηση του Αρχείου Καβάφη, το Ίδρυμα Ωνάση διοργανώνει σειρά δράσεων γύρω από τον Κ.Π. Καβάφη, το έργο του και τη διασύνδεσή του με τη σύγχρονη εποχή. Μέσα από αυτή τη σειρά εκδηλώσεων, το Ίδρυμα Ωνάση φιλοδοξεί να δείξει τον επίκαιρο χαρακτήρα του έργου του Αλεξανδρινού ποιητή.

 

Έρευνα ΣΟΚ! Αύξηση του ποσοστού των ΑΜΕΑ

Αύξηση 16% των παιδιών με κάποια μορφή αναπηρίας την τελευταία δεκαετία.

Την τελευταία δεκαετία έχει παρουσιαστεί αύξηση του ποσοστού των παιδιών με κάποια μορφής αναπηρίας κατά 16% περίπου.

Πότε το παιδί χρειάζεται τη βοήθεια του ψυχολόγου;

Ο ψυχολόγος δεν είναι εδώ για να ασκήσει κανενός είδους κριτική ούτε να προσβάλλει την μέχρι τώρα διαπαιδαγώγηση που εφάρμοζαν οι γονείς.

Είναι εδώ για να βοηθήσει το ίδιο το παιδί. Να το κάνει να νιώσει και πάλι δυνατό, να απαλλαγεί από τα αρνητικά του συναισθήματα και να εκφράσει τις ανάγκες και τα προσωπικά του θέλω.

Διαταραχή σχήματος σώματος – Τι είναι και πώς αντιμετωπίζεται;

Τι είναι το σωματικό σχήμα;

Ο όρος σωματικό σχήμα αναφέρεται στην άμεση επίγνωση που διαθέτει κανείς για το σώμα του, είτε αυτό βρίσκεται σε στάση, είτε σε κίνηση. Είναι η προσωπική αντίληψη που σχηματίζει ο καθένας μας για την παράσταση του ίδιου του σώματος του. Για τα παιδιά αυτό αρχίζει να αναπτύσσεται περίπου στην ηλικία των πέντε ετών.

Teaching Students How to Ask Productive Questions

In a recent piece for MiddleWeb, teacher and author Jackie Walsh disputes the commonly accepted classroom expectation that teachers ask the questions and students answer. “Student-generated questions put learners in the driver’s seat,” she writes. “They advance both learning and engagement.”