Τα παιδιά που ανήκουν στο φάσμα του αυτισμού συνήθως δυσκολεύονται να εκφράσουν τι τους αρέσει και πολλές φορές η κοινωνικότητα τους δεν είναι τόσο ανεπτυγμένη όσο στα υπόλοιπα παιδιά.
Ο αριθμός αποτελεί μια αφηρημένη μαθηματική έννοια η οποία, αν και ξεκινάει από τον πραγματικό κόσμο, δεν παραμένει συνδεδεμένη με τα συγκεκριμένα αντικείμενα.
Τα παιδιά καθημερινά μας δίνουν μηνύματα σχετικά με τις ανασφάλειες, τις ανάγκες αλλά και τους φόβους τους.
Το διανοητικό μέρος της νοημοσύνης του ανθρώπου (ΙQ) ήταν μέχρι τώρα ο πιο γνωστός όρος.
Ο ψυχολόγος δεν είναι εδώ για να ασκήσει κανενός είδους κριτική ούτε να προσβάλλει την μέχρι τώρα διαπαιδαγώγηση που εφάρμοζαν οι γονείς.
Είναι εδώ για να βοηθήσει το ίδιο το παιδί. Να το κάνει να νιώσει και πάλι δυνατό, να απαλλαγεί από τα αρνητικά του συναισθήματα και να εκφράσει τις ανάγκες και τα προσωπικά του θέλω.